Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej       

astrologia

twój prawdziwy znak zodiaku

zgodność małżeńska

porady astrologiczne

kamienie astrologicznie dopasowane

yantry

kamienie astrologicznie

 
 
 
 
 
 
 
regulamin strony
 
 
Astrologia i Zdrowie
 
Remedia
 
 
materialy inne
 
kontakt
ciasteczka
 
 
   Autor: Admin
dodał: admin    opublikowano: 2019-11-02    przeczytano: 252784
kategoria: Remedia
 
Powrót >>>     
 
Sny: Nauki Kryszny - Fragmenty z Brahmavaivarta Purany - Poznaj znaczenie snów
 

Sny: Nauki Kryszny

Fragmenty z Brahmavaivarta Purany

Poznaj znaczenie snów


 

Znaczenie snów

Według nauki niektóre z naszych pragnień pozostają niekompletne w życiu codziennym. Te pragnienia często ukazują nam formę snów. Ale astrologia wierzy, że sny są odzwierciedleniem naszej przyszłości. Zgodnie z astrologią, każdy sen ma znaczenie (Sapno ka Matlab). Niektóre sny opowiadają o spóźnionych chwilach z naszej przyszłości. W Matsya Puranie wyjaśniono to szczegółowo w interpretacji snów lub owoców snu (Swapan Phal).

Interpretacja snów

Według Matsya Purany ważne informacje dotyczące owoców snu są następujące:

Uważa się, że jeśli widzisz dobry sen, nie powinieneś spać po tym.

Po dobrym śnie powinno się wstać, recytować mantry i nie wolno nikomu przekazywać najważniejszych dobrych snów.

Owoc snu po wchodzie Słońca który pojawił się po Brahma Muhurcie jakiś czas temu, pojawi się za 10 dni.

Uważa się, że owoc snu widziany w pierwszej połowie nocy przypada po roku, owoc snu widziany w drugiej połowie pojawia się po 6 miesiącach.

Owoc snu widziany w trzeciej połowie nocy wychodzi w ciągu 3 miesięcy, a owoc snu w dzień przypada za miesiąc.

Sen za dnia nie powinien być ignorowany.

 

Co robić, gdy nadchodzą koszmary?

Remedia na złe sny:

Według Matsya Purany, jeśli masz złe sny, powinieneś podjąć następujące działania:

Po pierwsze, jeśli jest zły sen, to zdecydowanie należy komuś powiedzieć o tym rano.

Po kąpieli i czczeniu bóstwa, należy podać wodę roślince Tulasi. Podając wodę, powinieneś powiedzieć swój sen przed rośliną Tulasi.

 

Pomyślne sny

Nanda zapytał:

1. Powiedz mi, Panie, które sny dają szczęście i zasługę widzącemu i dają dobre rezultaty.

Śri Kryszna odpowiedział:

2-3. Mój ojcze! Samaveda jest uważana za autorytet we wszystkich sprawach. A teraz, proszę, posłuchaj mnie, omówię pomyślne sny, które zawsze dają wspaniałe rezultaty, jak to opisano w Punya Kanva w Kanva Samaveda.

4. Człowiek osiąga zasługę zanurzenia w świętym Gangesie, jeśli słyszy opis snów, które przynoszą różne pobożne rezultaty.

5-6. Sny o pierwszej kwarcie (Yama lub Prahara) nocy przynoszą rezultat do roku, z drugiej kwarty w ciągu ośmiu miesięcy, trzeciej w ciągu trzech miesięcy, czwartej w ciągu dwóch tygodni od świtu za dziesięć dni. Sny o poranku osiągają natychmiastowe rezultaty, jeśli widzenie wznowi się po śnie.

7. Sen z powodu niespokojnego umysłu lub fizycznie chorego, staje się daremny.

8. Sny widziane przez chorego, przestraszonego, nagiego, z rozczochranymi włosami lub rozmazane przez odchody stają się bezowocne.

9. Sen staje się bezużyteczny, jeśli śniący ponownie zasypia po tym śnie lub z powodu swojej całkowitej głupoty, ujawnia go innej osobie podczas tej samej nocy.

10. Ujawnienie jego marzenia komuś pochodzącemu z klanu Kaśyapa, rodzi niebezpieczeństwo, że jego sen dotyczy strapienia, nieszczęścia, osoby nikczemnej, choroby śniącego.

11-12. (On) przeraża, ujawniając marzenie wrogowi, kłócąc się, robiąc to z głupcem (lub analfabetą), ryzykuje utratą bogactwa przez uczynienie tego samego wobec kobiety; boi się złodziei, jeśli ujawni sen w nocy, osiągnie pożądany przedmiot, jeśli ujawni sen uczonemu mężczyźnie. Ale, O Nando, sny, choć dobre, nie powinny być ujawniane osobie, która należy do linii Kaśyapa, nawet jeśli się ją wyuczy.

13-14. Człowiek otrzymuje bogactwo, jeśli (w swoim śnie) jeździ na wole, słoniu lub koniu, wspina się na drzewo lub górę, je lub lamentuje. Zostaje bogaty w zbiory, jeśli otrzyma lirę (vina) we śnie.

15. Dostaje majątek, jeśli jest ranny z bronią, jest rozmazany ekskrementami lub krwią lub cierpi z powodu czyraków lub gryzących robaków.

16-17. Otrzymuje korzystne wieści i ogromne bogactwo, jeśli ma następujący sen: mianowicie. kazirodztwo, wesele, picie nasienia zmieszanego z moczem, wchodzenie do miasta (w nocy) lub piekło i picie krwi zmieszanej z moczem lub nektarem.

18-20. Sława i ogromne bogactwo zostaną osiągnięte przez tego, kto we śnie widzi: słonia, króla, złoto, wołu, krowę, lampę, jedzenie, owoce, kwiaty, dziewicę, parasol, rydwan, mieszkanie lub jego krewnych. Dostaje fortunę, jeśli widzi (we śnie) dzban pełen wody, podwójnie urodzoną osobę (np. bramin, ksatriya lub vaiśya), ogień, kwiaty, betel, świątynię, biały ryż, sztylet lub kobieta publiczna. Dostaje też zasługę i bogactwo, jeśli widzi (we śnie) krowie mleko lub klarowane masło (ghee).

21. Z pewnością stanie się królem, jeśli będzie cieszyć się twarogiem, mlekiem, ghee, miodem, słodyczami lub ryżem z liści rośliny lotosu we śnie.

22. Człowiek osiągnie pożądane przedmioty, otrzyma miłe wieści i dużo pieniędzy, jeśli we śnie spożyje mięso ptaków ludzkich.

23. On dostanie takie same rezultaty (jak to opisano w poprzednim wersecie), jeśli chodzi w jego śnie z parasolem, parą butów lub ostrym mieczem.

24. On staje się bardzo widoczny, jeśli pływa przy pomocy tratwy we śnie, a śnienie o drzewie owocującym prowadzi do osiągnięcia bogactwa.

25. Ta, którą ugryzł biały wąż w prawą rękę (we śnie), wkrótce staje się skromną i słodko mówiącą żoną.

26. Sen o klaczy, kurze, kobiecym kuliku daje żonę, i byciu przykutym daje dobrą sławę.

27. Człowiek osiąga bogactwo, jeśli widzi, że jest ukąszony przez węża we śnie i pozbywa się chorób, jeśli widzi słońce lub księżyc w swoim śnie.

28. Ten, kto spożywa we śnie  ryż z twarogiem lub owsianką ze zwiędłego liścia rośliny lotosu na brzegu rzeki, staje się królem.

29. On, który widzi (we śnie) pijawkę, skorpiona lub węża, otrzymuje bogactwo, syna, zwycięstwo i sławę.

30. On, który jest raniony we śnie przez rogate lub zwierzęta z kłami, dziki lub małpy, z pewnością zostaje królem i otrzymuje ogromne bogactwo.

31. Dostaje się ogromne bogactwo, widząc we śnie mięso ryb, perłę, muszlę, sandał lub diament.

32. Bogactwo uzyskuje się w wyniku widzenia we śnie wina, krwi, złota i ekskrementów, a zwycięstwo osiąga się przez widzenie obrazu lub symbolicznej reprezentacji Śiwy (Śiwa linga)

33. Człowiek, który widzi we śnie mango lub marmelos z kwiatami i owocami, otrzymuje bogactwo. Dostaje także bogactwo, intelekt i dobrobyt, jeśli widzi we śnie płomienie.

34. Bogactwo uzyskuje się, widząc w śnie owoc amalaki lub haritaki i kwiat lotosu. Człowiek dostaje to, co widzi w śnie, ofiarowane mu przez bóstwa, braminów, krowy czy mnichów.

35. Człowiek osiąga dobrobyt i szczęście, obejmując we śnie kobietę w białych strojach i białych girlandach i białych maściach.

36. Ten, który obejmuje kobietę odzianą w żółtą girlandę, osiąga dobrobyt i szczęście. (dobrobyt.)

37. Śnienie wszystkich białych obiektów, z wyjątkiem popiołów, kości i bawełny, jest pomyślne; podczas gdy czarne przedmioty z wyjątkiem krowy, słonia, bóstwa i bramina są niepomyślne.

38. Ktoś, kto znajduje we śnie niebiańską kobietę lub braminkę z uśmiechniętą twarzą i biżuterią, która wchodzi do jego mieszkania, dostaje dobrych przyjaciół.

39. Bogini Durga jest zadowolona z tego, kto cieszy się we śnie przyjemnością bramina, braminki, bóstwa, niebiańskiej dziewicy, dziewięcioletniej dziewczyny noszącej ozdoby wysadzane klejnotami.

40. On, do którego zadowolony bramin lub uśmiechnięta braminka-dama oferuje w śnie owoc, dostaje dziecko - mężczyznę.

41. O Nando! On, który jest błogosławiony przez Brahmę w śnie, otrzymuje rezultaty tego błogosławieństwa i zdecydowanie otrzymuje bogactwa.

42-43. Ktoś, kto widzi (we śnie) zadowolonego bramina wchodzącego do swego domu, zostaje pobłogosławiony wejściem Narayana, Śiwy i Brahmy do swego domu i otrzymuje rozległy majątek, sławę i dobrobyt, zbiera też rozkosz, imię i sławę na każdym kroku.

44. Jeśli istnieje szansa, że Surabhi spełni swoje marzenie, uzyska ziemię i oddaną żonę.

45. W Wedach stwierdza się, że ten, który jest podnoszony przez słonia z jego tułowiem i umieszczany na własnej głowie, staje się królem.

46. O Nando! Ten, którego zadowolony Brama obejmuje w śnie, bez wątpienia, staje się pobożny i szczęśliwy.

47. Cnotliwy człowiek, który otrzymuje girlandę kwiatów od bramina w śnie, staje się zwycięski, sławny, bogaty i szczęśliwy.

48. Widząc święte miejsca, wspaniałe budowle, klejnoty i domy we śnie, człowiek staje się zwycięzcą, bogaty i szczęśliwy, aby kąpać się w świętych miejscach.

49. On, który daje we śnie dzban napełniony wodą do każdego ciała, dostaje męskie-dziecko i własność.

50. Ten, który znajduje we śnie, przystojną kobietę wchodzącą do jego domu, dokonującą pomiarów naczyń, a Kudava i Adhaka dostają bogactwa.

51. O Nanda! on, do którego domu przybywa niebiańska kobieta i ulży sobie, otrzymuje bogactwo i pozbywa się ubóstwa.

52. On, który widzi w śnie Sambhu z Parvati lub Narayanem z Laksmi lub Braminem z żoną, wchodzi do swego domu (osiąga dobrobyt w każdej dziedzinie życia).

53. On, któremu Bramin lub Bramin ofiaruje niełuskanego lub garstkę kwiatów, otrzymuje dobrobyt w każdej sferze.

54. On, który otrzymuje żąd pereł, girlandę (kwiatów), drewno sandałowe (we śnie), O Nanda, z rąk braminów, otrzymuje bogactwo i staje się szczęśliwy pod każdym względem.

55. On, który we śnie ma żółtą ochrę, flagę, kurkumę, trzcinę cukrową i gotowany ryż, uzyskuje wszechstronny dobrobyt.

56. On, na którego głowie, bramin lub żona bramina trzyma parasol lub rozprasza biały ryż we śnie, zostanie królem.

57. Jeśli osoba w białej girlandzie i białych maściach we śnie spożywa twaróg i owsiankę (ryż gotowany w mleku) na rydwanie, staje się królem.

58. On, dla którego bramin lub żona bramina ofiaruje nektar, twaróg lub nagrodę we śnie, bez wątpienia stanie się królem lub osiągnie królewski dobrobyt.

59. Ten cnotliwy człowiek, któremu bramin daje książkę we śnie, staje się znanym na całym świecie, wielkim poetą i człowiekiem o wielkim uczeniu.

60. Jeśli kobieta naucza jakiegoś ciała we śnie, tak jak matka, wówczas nauczający staje się niezrównanym uczonym, jak syn samej bogini Sarsvati.

61. Jeśli bramin naucza kogoś we śnie z ojcowską troską i daje mu książkę, z uczuciami we śnie, ta ostatnia staje się podobna do pierwszej (tj. W odniesieniu do uczenia się)

62. Ten, kto dostaje książkę po drodze lub gdziekolwiek indziej w śnie, staje się uczony, znany i sławny w świecie.

63. Ten, który otrzymuje inicjację Mahamantry od kobiety bramina lub bramina, staje się mądry, bogaty, pełen osiągnięć i inteligentny.

64. Ten, któremu bramin oferuje zaklęcie lub kamienny obraz jakiegoś boga, zyskuje święte osiągnięcia (siddhi) w tym samym.

65. Ten, który we śnie pochyla się nad tłumem, braminami i kobietami braminów i otrzymuje ich błogosławieństwa, staje się cesarzem lub uczonym poetą.

66. On, któremu kontrowersyjny bramin czyni dar z ziemi z białą plamą we śnie, staje się panem ziemi.

67. Jeśli bramin wiózłby kogoś w rydwanie i pokazał mu różne warstwy nieba we śnie, to widzący otrzymuje lepsze życie i bogactwo.

68. Jeśli zadowolony jest Brama lub bramin, który daje mu córkę (małżonkę we śnie), odbiorca staje się królem z bajecznymi bogactwami.

69. On osiąga dobrobyt, widząc we śnie jezioro, morze, rzekę, białego węża lub białą górę.

70. Ktoś osiąga długie życie, widząc we śnie martwe ciało, staje się wolny od choroby widząc we śnie osobę chorą, staje się szczęśliwym na widok szczęśliwego człowieka.

71. On, który śni, że niebiańska lub piękna kobieta mówi mu: "Proszę, bądź moim mężem" i nie zasypia po tym śnie, staje się królem bez zwłoki.

72. Człowiek osiąga sławę widząc we śnie dziewczynę, sznur kryształowych paciorków, tęczę i białe chmury.

73. Ten, o którym Bramin mówi w śnie: "Bądź moim sługą", staje się bhaktą Pana Visnu, który osiągnie doskonałe oddanie.

74-75 Mądrzy ludzie, którzy znają sekret snów, mówią, że sen o kobiecie, Brahmie, Lakshmi, Durdze, Sarasvati, Radhice, dziewczynie w przebraniu krowy-, chłopcu w przebraniu z stada krów, jest pomyślny.

76. O Nando! Opisałem wam pomyślne i zasłużone marzenia. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o snach, opiszę więcej informacji.


 

Niepomyślne sny

1. Sen staje się daremny, jeśli śniący ponownie śpi po nim. Dlatego należy znowu spać, jeśli ma się zły sen.

2. Nanda powiedział: O Panie! Wysłuchałem twojego opisu dobrych snów, teraz opowiedz mi o tych złych. Wtedy Pan rzekł do niego: "Teraz słyszysz to samo".

3. Pan powiedział: Jeśli ktoś we śnie wybuchnie wesołym śmiechem, jest świadkiem małżeństwa, tańca, muzyki lub widzi swoje opiekuńcze bóstwo, z pewnością jest w niebezpieczeństwie?

4. On, który we śnie zgrzyta zębami, widzi jak ktoś wędruje, cierpi z powodu utraty zdrowia lub padł ofiarą chorób fizycznych.

5. Śmierć jest pewna temu, kto namaszczony olejem podróżuje we śnie w kierunku południowym, na grzbiecie muła, wielbłąda lub bawołu.

6. Trzeba doświadczyć wielkich trudności, gdy widzi we śnie wapno, chińską różę, asokę, oleander, olej i sól.

7. On, który widzi we śnie nagą, ciemną cerę wdowy, z odciętym nosem, kapardaką (mała muszla zwana cowrie) lub owocem palmowym, dochodzi do smutku (aspiracje są przerywane).

8. Widzący rozgniewanego bramina lub wściekłą kobietę bramina we śnie, staje się zagrożony, a bogini fortuny z pewnością opuści twój dom.

9. On odczuwa smutek, widząc we śnie dziki kwiat, czerwony kwiat, kwitnące drzewo palasa, bawełnę lub białe płótno.

10. Sen o  kobiecie śpiewającej, śmiejącej się i odzianej w czerń lub wdowie o ciemnej karnacji jest śmiertelny dla śniącego.

11. Ziemia zamieszkana przez osobę, która śni o bogach tańczących, śpiewających, śmiejących się i wykonujących trzepotanie dźwiękami z rękami (w wyzwaniu) lub bieganiem, zostaje zniszczona.

12. On żyje tylko przez dziesięć miesięcy po marzeniach o jedzeniu wymiotowanych rzeczy, moczu, ekskrementów, mosiądzu, srebra lub złota.

13. Jego śmierć zbliża się do tego, kto obejmuje kobietę w czarnych ubraniach, girlandach i toaletach, we śnie.

14. Jego śmierć również zbliża się, który dostaje we śnie martwe dziecko, głowę lub sznur ludzkich kości, króla lub kogokolwiek innego.

14. Zobaczenie we śnie ludzkich kości prowadzi do różnych uczuć i niebezpieczeństw według zachodnich interpretatorów.

15. Dolegliwość dotyczy Tego, który zostaje namaszczony ghee (klarowanym masłem), mlekiem, miodem, mlekiem maślanym lub melasą.

16. Jego śmierć też się zbliża, który budzi się ze snu po samotnym rydwanie ciągniętym przez muły lub wielbłądy.

17. Choroby z pewnością spotkają tego, który we śnie śni kobietę w czerwonych ubraniach, girlandach i toaletach.

18. On, który śni o obciętych włosach i paznokciach, wygasłym węglu drzewnym lub stosie pogrzebowym pełnym popiołów, umiera bardzo szybko.

19. Cierpienie przychodzi do niego, który śni o ziemi kremacyjnej, suchym drewnie, trawie, żelazie i czarnym tuszu.

20. On, który znajduje się we wnęce drewnianego sandała, strasznie czerwonej girlandy, ziarenka fasoli (masa), soczewicy (masura) i fasoli (mudga) cierpi z powodu natychmiastowej erupcji czyraków.

21. Dolegliwości są pewne dla tego, który śni o cierniach, sępach, wronach, niedźwiedziach, małpach, mułach lub ropie i brudzie ludzkiego ciała.

22-23. On cierpi na nieszczęścia w wyniku widzenia we śnie, połamanego naczynia, ranę, śudrę, pacjenta cierpiącego na prokreację wrzodów, kawałek czerwonego sukna, osobę o zmierzwionych włosach, lwa, świnię, bawoła, głęboką ciemność i męski lub żeński narząd.

24. Śmierć zbliża się do niego, który znajduje się we śnie brzydko wyglądający i pokornie ubrany "mleccha" lub posłaniec Yama (król umarłych) trzyma w ręku broń u pasa.

25. Dana osoba znajduje się w rozpaczy w wyniku pożegnania się ze snem rozzłoszczonego bramina lub braminicznej kobiety, chłopca lub dziewczynki, syna lub córki.

26. Śmierć jest pewna, gdy widzi we śnie czarne kwiaty, girlandę czarnych kwiatów, uzbrojonego żołnierza i brzydko wyglądającą kobietę mleccha.

27. Ten, który widzi w śnie, grających na różnych instrumentach muzycznych, tańczących, śpiewających, muzyków ubranych na czerwono, jowialne bicie "mrdangi" z pewnością doświadcza smutków.

28. Śniący o martwym ciele zmarłej osoby umiera. Śmierć brata przytrafia się jemu, który łapie ryby lub tym podobne, we śnie.

29. Śmierć jest rezultatem snu o duchu, zakładającym ścięcie głowy, osobę z nieprzyzwoicie rozczochranymi włosami lub szybko tańczącą.

30. Jego dni są policzone, który we śnie obejmuje martwego mężczyznę lub kobietę, albo strasznego mleccha o ciemnej karnacji.

31. On cierpi z powodu straty finansowej lub choroby fizycznej w wyniku utraty zębów lub włosów we śnie.

32. Dotykają go kłopoty króla, który jest we śnie ścigany przez zwierzę rogate lub mające kły lub przez chłopców lub mężczyzn.

33. Smutek spotyka człowieka w wyniku snu o ściętym drzewie lub o upadku, gradzie, łusce, brzytwie, gorącym żużlu lub kąpieli w popiele.

34. Smutek też nawiedza tego, który we śnie śni o upadku domu lub góry, strasznej komecie lub połamanym pniu drzewa.

35 Cierpienie jest pewne dla tego, który we śnie śni się z rydwanu, domu, góry, drzewa, krowy, słonia, domu lub muła.

36. Śmierć nieuchronnie przychodzi do tych, którzy we śnie spadają z wysokości na stos żałobny pełen popiołów i żużli, albo dół wypełniony solą lub wapnem.

37. On, od którego głowy siłą usunięty jest parasol przez łotrzyka we śnie, cierpi śmierć ojca, nauczyciela lub króla.

38. Laksmi, bogini fortuny, zostawia go, gdy we śnie Surabhi opuszcza swój dom wraz z cielcem, będąc przestraszoną.

39. Śmierć jest nieunikniona dla tego, kto uważa się za porwanego, gdy jest związany sznurami, przez posłańców Yamy (króla Hadesu) lub przez obcokrajowców.

40. Ten, który ze złością przeklął we śnie astrologa, damę, bramina lub jego duchowego przewodnika, z pewnością zostanie zagrożony.

41. Śmierć jest dla niego nieunikniona, gdy na jego ciało spada we śnie wrona, pies lub niedźwiedź z motywem, aby go skrzywdzić.

42. Ten, którego ścigają we śnie gniewne bawoły, niedźwiedzie, wielbłądy, wieprze lub osły, na pewno zachoruje.



 
Powrót >>>     
Udostępnij:
   
 
Czytaj także:
Środki terapeutyczne dla Wenus
Środki zaradcze na Saturna
Sri Shanishchara-krita Sri Narasimha Stuti
Wpływ Ketu na zdrowie
Wgląd w sny
 
 
 
Copyright © 2017. All Rights Reserved.  Created by Future Project